Teknik Servis


    Tüm Roidmi Ürünlerinin onarmı sadece Bilsa A.Ş tarafından yaplmaktadır.

    Telefon: 0850 532 80 08

    E-posta: [email protected]

    Adres: BİLSA İÇ VE DIŞ TİCARET A.Ş ATATÜRK MAH. 8. GÜL SOK. NO:11-13 İÇ KAPI NO :1 KÜÇÜKCEKMECE İSTANBUL
    TİCARET SİCL NO : 200819-5 MERSİS NO :01755087559300001

Garanti Koşulları

  1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve iki (2) yıldır. Kablosuz Dikey Spürge modellerinde ise 5 yıl motor garantisi vardır.
  2. Kullanıcınn malı tanıtma ve kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykır kullanımlardan kaynaklanan hasar ve arızalar (çizilme, kırılma, kopma, vb.) garanti kapsamı dışındadr. Arızalarda kullanım hatasnın bulunup bulunmadığı, yetkili servis istasyonları, yetkili servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasyla; malın satıcısı, ithalatçısı veya üreticisinden birisi tarafından mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde dzenlenen raporla belirlenir ve bu raporun bir nüshası tüketiciye verilir. Tüketiciler, rapora ilişkin olarak bilirkişi tarafından tespit yapılması talebiyle uyuşmazlığın parasal değerini dikkate alarak tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilir. Belirtilen haller dışında, btün parçaları dahil olmak üzere malın tamamı garanti süresi boyunca firmamızın garantisi altındadır.
  3. Sarf malzemeleri ve kullanıma bağl olarak eskiyen, yıpranan, kireçlenen, kirlenme nedeniyle işlevini yitiren parçalar ve bu parçaların ilevlerini yitirmesi nedeniyle oluşan hasar ve arızalar, garanti kapsamı dışndadır. Bu parçalar yetkili servislerden ücreti mukabilinde satın alnabilecektir. Yetkili servislerden satn alınmayan parçalar nedeni ile oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  4. Ürüne ilişkin; ürn tanıtımı, montaj işlemleri, teknik kontroller vs. işlemler dâhil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, Yetkili servis dışındaki şahısların mdahalesi durumunda, malın tamamı garanti kapsamı dışındadır.
  5. Voltaj düşmesi veya yükselmesinden dolayı veya hatalı elektrik tesisatı nedeniyle meydana gelebilecek arızalar garanti kapsam dışındadır.
  6. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti sresine eklenir. Malın tamir sresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren balar.
  7. Malın garanti süresi içerisinde yetkili servis istasyonuna veya satıcıya tesliminden itibaren arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis edecektir. Benzer özelliklere sahip başka bir malın tüketici tarafından istenmemesi halinde üretici veya ithalatçı bu yükümlülükten kurtulur.
  8. İş günü; ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve Pazar günleri dışındaki çalışma gnleridir.
  9. Malın garanti sresi ierisinde, gerek malzeme ve işilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktr.
  10. Malın garanti süresi dışında, servis istasyonlar tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altnda ücret istenemez. Tüketicinin mal kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu madde kapsamı dışındadır.
  11. Malın ayıplı olduunun anlaşılması durumunda tüketici, aşağıda sınırlı sayıda sayılan seçimlik haklardan birini kullanabilir:
    • Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözlemeden dönme,
    • Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    • Aşırı bir masraf gerektirmediği taktirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın cretsiz onarılmasını isteme,
    • İmkân varsa, satlanın ayıpsız bir misli ile değitirilmesini isteme
  12. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına ramen malın;
    • Tüketiciye teslim edildii tarihten itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla tekrar ayn arızayı göstermesi,
    • Tamiri için 29029 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğinde belirtilen gereken azami sürenin aşılması,
    • Tamirin mümkün olmadğının yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi
    durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesini veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir.
  13. Maln ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantsız güçlükleri beraberinde getirecek olmas halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayp oranın bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde maln ayıpsız deeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun tekil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
  14. Garanti uygulaması sırasında değitirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınrlıdır.
  15. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar iin Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğ’ne başvurulabilir.
  16. Tüketiciler şikyet ve itirazları konusundaki başvurularını tüketici hakem heyetlerine ve tüketici mahkemelerine yapabilirler.